Rasinari

„La ce sunt bune amintirile?” intrebam eu cu cateva zile in urma.Ei bine,chiar sunt bune la ceva si unele amintiri ma fac sa zambesc cu gura pana la urechi.

Cum m-a apucat un dor de nebun de vara/calatorie/verde si altele,am inceput sa ma uit prin calculator.Am descoperit un folder cu poze din 2007 de la Rasinari,Sibiu si m-am bucurat asa de tare pentru ca uitasem complet de ele.Ce-i drept,pe atunci pozam mai tot ce vedeam si nu stiam mai nimic despre fotografie,doar imi placea sa am amintiri.Multe sunt incadrate prost,strambe si extrem de editate:)) dar chiar nu conteaza asta.

Desi am mai fost in 2009 la Sibiu,nu am mai ajuns la Rasinari.Nici fotografii prea multe n-am facut prin oras.Am fost asa de prinsa de concerte si de tot ce s-a intamplat pe acolo,incat am doar fotografii cu trupele care au cantat la Artmania.Dupa ce scap de Bac si de admitere la vara nu m-as supara sa merg acolo si sa stau o saptamana:D

O panorama din 3 fotografii facute la intamplare:

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Einsamkeit
    Ianuarie 7, 2010 la 9:40 pm

    daca pleci,ia-ma si pe mine,daca pleci…chiar a fost frumos. eram intr-o alta etapa din viata si am revenit in zona intr-alta. si vom reveni daca asta iti doresti…

  2. Ianuarie 7, 2010 la 9:42 pm

    amintirile sunt bune pentru ca sunt sunt singurul lucru concret pe care il avem.

    • Ianuarie 8, 2010 la 10:27 pm

      Intr-adevar:)
      Multumesc

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

