Defecte

Sunt morocanoasa,imi schimb starea de spirit cu usurinta de la cel mai mic lucru si nu sunt usor de suportat.Pot sa scot pe oricine din sarite si nu sunt deloc prietenoasa cu strainii.Zambesc prea mult si cand sunt suparata nu spun niciodata care-i motivul pentru ca astept ca ceilalti sa-si dea seama singuri ,iar daca nu-si dau seama ma supar si pe ei.Nu imi place sa fiu certata si nu-mi plac reprosurile.Sunt plictisitoare,autocritica,lenesa,visatoare.Nu accept sa mi se critice gusturile muzicale.Astept prea mult de la ceilalti.

Nu stiu de ce am tinut sa mentionez.

Calitati? Nu stiu,nu acum.

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. desenezculumini
    Ianuarie 3, 2010 la 10:54 am

    Ai tu calitati, Diana. Chiar ca esti autocritica.

    Ai grija de tine. e super si poza de la post.

    • Ianuarie 3, 2010 la 11:36 am

      ;)) Da,am si eu calitati,dar cateodata nu le vad.
      Multumesc >:D<

  2. Ianuarie 4, 2010 la 8:11 pm

    nu stiu cine e diana, nu am inteles de pe poze celalalt nume, dar scrie frumos iar pozele sunt cat cateva mii de cuvinte🙂

    imi place asta cu defectele, ma inspira😀

    • Ianuarie 4, 2010 la 8:46 pm

      🙂
      Ciudat sa te inspire tocmai defectele mele,dar multumesc:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

