Review

La sfarsitul fiecarui an incerc sa ma ocup de toate fotografiile facute in anul respectiv.Mai sterg,mai editez,dar de fiecare data gasesc unele care imi plac si pe care nu le-am observat pana acum.

Asadar,2009:

 

 

 

 

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Iulia
    Decembrie 30, 2009 la 8:45 pm

    sunt extraordinare :D!

    • Decembrie 30, 2009 la 8:49 pm

      Ma bucur ca-ti plac,Iulia >:D< Stii ca eu mereu descopar cate ceva prin calculator :))

  2. desenezculumini
    Ianuarie 3, 2010 la 10:55 am

    Ar zice lumea ca 2009 a fost un an splendid din imagini.
    Sunt deosebite fiecare in felul ei. Te felicit si tine aparatul aproape mereu pentru ca atunci cand ne asteptam mai putin se-ntampla si minunile🙂

    • Ianuarie 3, 2010 la 11:39 am

      Incercam sa ma mint singura ca anul asta n-o sa am timp deloc de foto.Nah…Bac,admitere…cand sa mai am timp?Dar sunt sigura ca o sa am si deja am idei pentru fiecare anotimp.Imi mai trebuie timpul si locul ca sa le pun in aplicare:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

